دانلود آهنگ جدید 98

دانلود آهنگ جدید 98

دانلود آهنگ جدید 98

دانلود آهنگ جدید 98

دانلود دوآهنگ متین معارفی (متین ۲ حنجره) به نام های آغوش و ریمیک

 دوآهنگ بسیار زیبا متین معارفی (متین ۲ حنجره) به نام های آغوش و ریمیکس دستای ما

 شعر:علی اسدی و متین معارفی    آهنگ:متین معارفی
تنظیم:محسن جانلو و مجید جوان

برای دانلود اهنگ و دیدن متن اهنگ به ادامه مطلب بروید

دانلود آهنگ علی زارعی به نام اولین دت

 آهنگ بسیار زیبا علی زارعی به نام اولین دت

دت: یعنی دختر

تنظیم : ایوب بزم      ملودی : محمد حسن غیرت

 ویولن و سازهای زهی : پیام طونی    گیتار بیس : ایمان رضایی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید

دانلود آهنگ محمد هاجری به نام بهترین جای دنیا

Mohammad Hajari - Behtarin Jaye Donya.jpg

آهنگ بسیار زیبا  محمد هاجری به نام بهترین جای دنیا

  تنظیم و میکس مستر : نیما علامه     شعر وملودی : امیرعلی بهادری

برای دانلود اهنگ و دیدن متن اهنگ به ادامه مطلب بروید

چشمات من و به مرز دیونگی میبره
عشقم به تو هروز از روز قبل بیشتره
از زیباترین  لحظه های زندگی میگذرم

دانلود آهنگ رامین بی باک به نام رویای تو

 

آهنگ بسیار زیبا  رامین بی باک به نام رویای تو

 ترانه سرا : سحر عبداللهی   تنظیم :‌ رامین بیباک

برای دانلود اهنگ و دیدن متن اهنگ به ادامه مطلب بروید

تنها تو سر نوشت من یه ارزو بوده بست
که با تو داشتن تو که بگیرم از هوا نبست
چشمات بهونه من و صدات ترانه نگات

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام نفس

Morteza Pashaei - Nafas.jpg

 

آهنگ  بسیار زیبا مرتضی پاشایی به نام نفس

آهنگ : مرتضی پاشایی   تنظیم : علی حسین زاده    ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی
برای دانلود اهنگ و دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید

چشات من داده به دستای باد
دلم عشقم  تو از کی بخواد
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دلم درا رو هم بست  تو دلم کی به جز تو نشست